کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

عید 1391

1391/1/5 17:03
نویسنده : مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

عیدت مبارک عزیزم ، نفسم ، گلم

بهار 1391

نفس مامان عیدت مبارک ایشااله زودتر بدنیا بیایی و با هم سر سفره هفت سین بشینیم و عید بگیریم ( انشااله )

این روزها کمی شیطنت میکنی و یه کاری میکنی که مامانی و بابایی که خیلی دلشون می خواست بروند میهمانی نتوانند بروند چون شما آمده بودی یه طرف دل مامان و جمع شده بودی و مامان هم نمی توانست زیاد حرکت کنه ، حتی سینا و عمه لیلا هم که عصر آمدند دنبالمون که برویم پارک بازم شما تکان نخوردی و بابایی هم گفتش که ما نمی آییم ، حالا نمیدونم قربونت برم چی شده بود که اینجوری شدی و کلی مامان را ترساندی بگذریم که اصلا دیروز توی مد رفتن بیرون از خانه نبودی انشااله دفعات بعدی .

عروسکم همش به خودم می گم آبان نزدیک میشود و تو می آیی و بابایی هم ازم می خنده و میگه خانم 7 ماه دیگه باید صبر کنی آخه عزیزم دل توی دلم نیست دیگه . هفته آینده هم وقت سونو دارم همه امیدم اینه که برم و تو را توی اون صفحه مانیتور سیاه ببینم موش مامان مواظب خودت باش که زودتربدنیا بیایی وبغلت کنم و ببوسمت .

خیلی خیلی دوستت دارم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)