کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

اندر احوالات کوروش درزمستان 94

1395/1/23 19:19
نویسنده : مامانی
579 بازدید
اشتراک گذاری

از اون جایی که من نرسیدم وبلاگت را به روز کنم دارم تند تند عکسات را میذارم و با یه اسم کلی  ، دیگه اینم از مامان کوروش گل

اینم بازهای کوروش که همیشه واسه من جالبه ، اول از همه چیدمانش که باید مرتب و در یک خط باشه بعد هم هرچیزی را که میبنه باهاش موتور جت و پنکه و ساختمان درست میکنه و البته چند روز پیش دیدم پیچ های کمد کوروش باز شده و روی زمین هست وقتی گفت کارخودمه اصلا باور نکردم ولی وقتی باباش اومد و خودش پیچها را با پیچ گوشتی بست ( همین که در تصویر زیر هست ) کلی قربون و صدقش رفتم عروسکم مهندسه دیگه

بازی با نی و نگاه کردن به اون 

درست کردن چیدمان با لیوان ( خودش به تنهایی ) 

بازی با خریدهای خانه 

بازی در چادر با مینیون

رفتن توی طبقه کمد

موبایل بازی

بالاخره بعد از کلی حرف زدن و ترغیب کردنت ، رفتی به پرنده دایی غذا دادی ولی پرنده بیچاره چیزی بهش نمیرسید چون همه غذاها بیرون قفس میافتاد

و این از همه مهمتر : اینکه فوق العاده پسر تمیز و مرتبی هستی و با وجود سن کم تمام وسایل اتاقت را خودت مرتب میکنی و البته در زمینه چرخ گوشت ( چرخ گوش کنی ) همزن هم عضو ثابت آشپزخانه هستی 

عاشقتم پسر خوشکل و با فهمم

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان فهیمه
25 فروردین 95 0:28
ماشالا به آقا کورش زرنگ و باهوش