کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

سوغاتی کربلا برای عروسکم - بهار 1391

1391/2/15 15:32
نویسنده : مامانی
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم ، عمرم 

ببخشید که زیاد نمی تونم بیام و برات مطلب بنویسم 2 روز پیش مادرجون و پدرجون از کربلا اومدند و من و بابایی 2 روز از صبح تا شب اونجا بودیم و کلی بهمون خوش گذشت و کلی هم سوغات خوشکل گیرمان آمد . از همه مهمتر مادرجون برای تو عزیزم یک سجاده کوچولوی خیلی خوشکل آورده بودند که دستشون درد نکنه .

عزیز مامان همان شب پنجشنبه ( 2 روز پیش ) احساس کردم عروسک مامان تو یه تکانی خوردی ولی خیلی کم بود نمی دانم خیال بود یا واقعی ، میدونم که اگر بخواهی نی نی زرنگی باشی توی این ماه باید تکان بخوری و دل من و بابایی را آب کنی ، خلاصه از اون شب تا الان مدام دقت می کنم شاید این خیال واقعی بشه و دوباره تو تکان بخوری عزیز دلم .

                                     

خیلی خیلی دوستت دارم بحدی که نمیدونم چه جوری برای چند ماه آینده صبر کنم که ببینمت و توی بغلم بگیرم و ببوسمت ولی خداکنه روزها به تندی بگذره تا تو بدنیا بیایی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)