کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

2 سال و 2 ماهگی زندگیم ـ دی ماه 93

1393/10/29 17:56
نویسنده : مامانی
547 بازدید
اشتراک گذاری

2سال و 2 ماهگیت مبارک نفسم 

پسرم دوستت دارم به وسعت قلب کوچکم ! 

میدانم کم است !

اما قلب هرکس تمام زندگی اوست !

وقتی تیتراژ پایان سریالی پخش میشه همش میگی اِ اِ اِ رفت رفت ( یعنی تموم شد ) 

کنسرت کوروش و دعوت شدگان از طرف خودش

 

کوروش بعد از حمام . . . 

گل من دلم میخواد قورتت بدم 

اینم گاری که مامانی طرحشو داد و بابایی برات درست کرد 

البته یک ویترین هم برای اتاقت

و  . . . 

نفسم! 

می خواهم با خنده هایت راضی باشم از سهمی که در جهان در کنار تو دارم

پسندها (5)

نظرات (4)

مامان امیرعطا
4 بهمن 93 16:30
سلام. عزییزم 24 ماه زندگیت مبارک. همیشه کامت شیرین تو زندگی گل پسر. هدیه هاتم مبارکت.
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم شما و امیرعطا جون را خیلی دوست دارم
مامانی هیما
13 بهمن 93 10:05
24 ماهگیت مبارک عزیزم
نازگل
31 تیر 94 9:59
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
رامین
6 مرداد 94 7:31
سلام وب سایت زیبا ی دارید معلوم که وقت گذاشتین امیدوارم درتمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید وزندگیتون همیشه همراه با ارامش خاطر باشه