کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

کوروش در تخت جمشید - دیماه 93

1393/10/25 12:59
نویسنده : مامانی
435 بازدید
اشتراک گذاری

بیادت می آورم تا همیشه بدانی که زیباترین منش آدمی محبت اوست ، پس محبت کن چه به دوست چه به دشمن که دوست را بزرگ کند و دشمن را دوست . ” کوروش کبیر “

اینم سنگی که برای من پیدا کرده بود

خسته شدم کلی راه رفتم دیگه . . . 

دستتون درد نکنه که من را ول کردید و رفتید . . . 

الان دیگه باید بریم غذا بخوریم خسته شدم

بابا برو دیگه سفارش بده . . .

پسندها (4)

نظرات (4)

پيراهن جادويي ماريانا با 38 درصد تخفيف ويژه
25 دی 93 22:54
دوست عزيزم ســـلااااااااااااااااااااامــــــــ... شمـا را به ديـدن جزئيات اين تخفـيـف ويــژه دعــوت مي کنــم با پيراهن ماريانا نه تنها ديگر لباس هاي تکراري نمي پوشيد بلکه مي توانيد در يک مهماني در عرض چند دقيقه مدل لباس خود را تغيير بدهيد و همه را شگفتــ زده کنيــد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروتمند براي شما دوست عزيزم...
مهزاد مامان عرفان
26 دی 93 20:43
ماشالله عزیزم همیشه به گردش گلم. خیلی عسل شدی خاله جونی
مامانی
پاسخ
ممنون به خاله عزیزم
محمد
29 دی 93 8:49
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
مامانی هیما
29 دی 93 15:24
همیشه به سفر عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون