کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

خرابکاری مامانی آذر 92

1392/9/21 16:24
نویسنده : مامانی
310 بازدید
اشتراک گذاری

چرا مامان خرابکاری کردی ؟؟؟؟؟

آخه اگر ما نی نی ها خرابکاری کنیم شما بزرگترها چیکار میکنید، هیچ کاری که نکنید یکساعت فقط نصیحت میکنید که ازما توقع ندارید و . . . حالا مامانی برداشتی وبلاگم را حذفش کردی کلی از عکسام و دوستام را از دست دادم شیکارت کنم ؟؟؟


 
وای به خدا براثر یه اشتباه کوچولو وبلاگ قبلی پسرم حذف شد ، یه مدتی فقط درگیر به روز کردن مطالب و عکسای وبلاگ جدیدش مربوط به سال قبل هستم و مجبورم  روزی یکساعت بشینم اون عکسا را پیدا وبعدش آپلودش کنم تا این وبلاگش به روز بشه. . .  اما به زودی زود تمام عکساو مطالب را کامل میکنم و وبلاگ کوروشم درست و به روز میشه انشااله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آیاتای
16 بهمن 92 12:17
وااااای خدای من خیلی بده اعصاب ادم داغووون میشه
مامان بردیا شیطون
18 بهمن 92 0:00
وااااااااااااای
مامان بردیا شیطون
18 بهمن 92 0:00
در زندگی :نه گل باش که اسیر خاک شوی ،و نه باران باش که به خاک بیفتی ،خاک باش که گل از تو بروید و باران به خاطر تو بیفتد ...
آزاده (مامان رایان کوچولو)
18 بهمن 92 17:12
عزیزم ممنون که به وب رایان سر زدی من با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم جزو دوستانتون باشم و شما هم لینک کنید
مامی سارا
20 بهمن 92 23:35
وای مامان شیطون واسه خودت کار درست کردی امیدوارم همه چی به خوبی پیش بره عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بردیا شیطون
23 بهمن 92 15:45
اتل متل دلبرک ، دلم برات زده لک چه با پیام چه با تک ، به یادتم بانمک **
مامان بردیا شیطون
23 بهمن 92 16:10
اتل متل دلبرک ، دلم برات زده لک چه با پیام چه با تک ، به یادتم بانمک ****************** اﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﺍﻱ ﻫﻢ ﺑﺮ ﺧﺎﮎ ﺑﻔﺸﺎﻧﻲ ﻫﺮﭼﻨﺪ ﺧﹹﺮﺩ ﺑﻮﺩﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻭ ﺑﺎ ﺭﻭﺋﻴﺪﻧﺶ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺷﻮﻱ ﺗﺎ ﺩﺭﻳﺎﺑﻲ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺩﺭ ﻳﮏ ﺩﺭﺧﺖ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ..