کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

داستانهای من و بابا - 28 دیماه 92

1392/10/28 0:44
نویسنده : مامانی
373 بازدید
اشتراک گذاری

 پسرم، لحظه ای که برای اولین بار تو را دیدم

فهمیدم که تو نیمه گمشدمی

بابا دوستم داره قد آسمون - مثل ماهه این بابای مهربون

مثل مامانم به من ناهار میده

بابا با من خونه سازی میکنه - پیش من تو خونه بازی میکنه

 بابا کتاب می خونه برای من

بابا می بره من و میگردونه - میگیره دور خودش می چرخونه

 بابا گاهی منو محکم میگیره ـ من خوشم میاد و خندم میگیره

بابا دوستم داره قد آسمون - آفرین به این بابای مهربون

شب منو و می بوسه ، شب به خیر میگه

زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده

روز تولدم برام فرشتشو فرستاده

پسرم با تولدت حس زیبای پدری را برایم متولد کردی

برای تو که روزی جوان خواهی شد

و روزگار جوانیم را به یادم خواهی آورد

موهات به نرمی پر -  بابارو از یاد نبر

 چشات مث آسمون ـ  قدر بابا رو بدون

 آخ قربون اون صدات ـ  بابا بابا گفتنات

 گل پسر نازنازی ـ  کی ما بریم توپ بازی

 بزرگ بشی الهی ـ  گلم چه قدر تو ماهی

 بشی تو ای مهربون ـ  واسه بابا همزبون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا شیطون
14 بهمن 92 11:54
مرسی خاله جونی ، بردیا دوست جونم را هم ببوسید