کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

14 مین ماهگرد کوروشم - 23 دیماه 1392

1392/10/23 0:51
نویسنده : مامانی
344 بازدید
اشتراک گذاری

                                                         

 ١٤مین ماهگردت مبارک عسلم ، نفسم، یکدونه من

 چقدر همه چی داره سریع اتفاق میفته وقتی می بینمت که چطور  به سرعت برق و باد داری ماشااله بزرگ میشی و  مستقل تر و شیرین تر از  دیروز  دلم میخواد بخورمت عروسک من .

کارهای این ماهت :

ابر : یعنی الله اکبر موقع اذان که قبلاً می گفتی الان واضح تر شده

بف : یعنی برف

هاااپ : با کشیدگی به معنی هاپ هاپو

 

مَو : یعنی مو مو صدای گربه

امع : یعنی شمع

آغه : یعنی داغه

عما : یعنی عمه

آیی : یعنی دایی

نه نه نه : یعنی بعضی موقع ها نه بعضی موقع ها هم آره

من من من من : دقیقا وقتی چیزی بهت میدهیم این را میگی

وقتی می خواهی بغل بشی چشمات را پایین می اندازی یعنی خجالت میکشی و لوس می شوی

آآر : یعنی موزیک مورد علاقه ات را برات بگذاریم

عاشق این هستی که بابایی شنا یا درازنشست بزنه بدوی بیایی روی شکمش یا کمرش بشینی

اینجا هم حواست نبود زدی یه شبکه ای که سگ ها را نشان میداد تو هم همش میگفتی هاپ هااااااااپ به همین کشیدگی

                                    

قربون خنده مثل ماهت برم

فدای دست به کمر زدنت برم

و عاشق تاب تاب عباسی  

 خدا جونم هزاران بار شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بردیا شیطون
14 بهمن 92 11:55
14ماهگیت مبارک عسل خاله
مامان آیاتای
16 بهمن 92 12:15
عزیزم ایشاله سایه پدر و مادر مهربونت همیشه بالا سرت باشه