کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

جشن تولد 1سالگی کوروش - 9 آبان 1392

1392/8/10 2:11
نویسنده : مامانی
661 بازدید
اشتراک گذاری

 

       

 

سلام عشق مامان، تولدت مبارک خوشکلم ، انشااله 120 ساله باشی و همیشه شاد باشی پسرگلم

بالاخره جشن تولد یکسالگی ات را برگزار کردیم ، چون 22 آبان روز تولدت همزمان شده بود با تاسوعا ، من و بابایی تصمیم گرفتیم که جشن تولدت را زودتر برگزار کنیم که شکر خدا همه چیز خوب و عالی برگزار شد البته از روز قبلش متوجه شدم یکی دیگه از مرواریدهای خوشکلت دارن درمیان و خیلی خدا خدا کردم توی جشن بداخلاقی نکنی که البته بداخلاق نبودی ولی خوب خیلی هم نخندیدی . . .

تم جشن تولدت خرس پوه بود چون عروسک این شخصیت را خیلی دوست داری و من و بابایی تم تولدت را خرس پوه در نظر گرفتیم ، اکثروسایل تزیین را خودم درست کرده بودم و زحمت نصبش از شب قبل با بابایی و عمه سانازی بود .

کارت دعوت از میهمانان

فلش راهنما

ردپای خرس پوه

لیبل ورودی جشن

لیبل خوش آمدگویی از میهمانان

و بقیه تزئینات

ساعت تولد کوروش

بیسکویت های درست شده توسط من و بابایی

کوروش و کیک تولد

کوروش و بابایی

میز تنقلات و خوردنی ها

کوروش و پدرجون

کوروش و میهمانان

کوروش و بابایی در حال رقص

من و بابایی و سرو کیک تولد

میز شام

کوروش و عشق بادکنک

گیف مخصوص میهمانان

اینم هدیه من و بابایی

کوروش و هدایا

پدرجون و مادرجون دوچرخه ـ عمه لیلا موتورسیکلت شارژی ـ عمه ساناز اسب حرکتی ـ دایی محمدرضا جرثقیل کنترل دار ـ دایی محمدعلی کامیون ـ مارال ( دختر عموی سینا )سگ خزی ـ یگانه جان دوچرخه شارژی ـ سحر جان گوی برفی ـ احسان قطارحرکتی ـ ملیکا و ملینا ( اقوام مارال ) میمون مو خزی

کوروش و ستاره در آخر جشن

پسرم :

یک سال گذشته تک تک لحظاتم بودی ٬ با تو بچگی کردم ٬ باتو خندیدم ٬ با تو گریه کردم و با تو بزرگ شدم ٬ تو این یک سال لحظات نابی را تجربه کردم که عاشق تک تکشونم از اولین باری که بهم نگاه کردی ٬ اولین بار که بغلت کردم ٬ اولین بار که برام خندیدی ٬ اولین بار که نشستی ٬ اولین بار که قدم برداشتی ، اولین بار که اون مروارید قشنگت را دیدم ، اولین بار که گفتی مامان ٬ اولین بار که گفتی آبه ، حالا شکر خدا یک ساله شدی کوروش عشق مامان روزها و شب های من و تو پر از این لحظه هاست ٬ لحظات ناب مادر بودن ٬ عاشق بودن ٬ ای تو که بهانه ما برای نفس کشیدنی ٬ دوستت داریم ...

 

 

پسرم! یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی!

از این پس همه چیز در جهان تکراریست جز مهربانی ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرعطا
14 بهمن 92 1:06
سلام مامان کوروش جان. ممنون که به وب ما سر زدین. من لینکتون کردم... البته آدرس نذاشته بودین از زیر عکس پسری پیداش کردم و اومدم. خدا براتون حفظ کنه. چه تولد زیبایی . بهمون سر بزنین.