کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

مسافرت رفتن بابایی - 29 شهریور 92

1392/6/29 19:15
نویسنده : مامانی
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

امشب من و تو تنها بودیم و بابایی رفته بود مسافرت کاری ،  به نظرم خیلی ساکتی و حتی زود خوابیدی با وجودی که وقتی بابایی خونست اگر زود بخوابی حتما بیدار میشی و یکساعتی با بابا بازی میکنی و صورتت را به صورتش میکشی و خلاصه . . . بعد میخوابی .

تو که میخوابی دنیا هم میخوابد...

و معصومیتت هزار برابر میشود...

اصلا تو میشوی معصومیت محض

وعطر معصومیتت همه جا را پر میکند...

انقدر این لحظه را دوست دارم که میخواهم زمان در همان لحظه بایستد و من سیر تماشایت کنم

خوابت را،خواب یک فرشته را

چه نازنین و دلنشین میخوابی

راستی...چشمهایت...همانهایی که عاشقشان هستم...حتی وقتی که بسته ان زیباست...زیباترین

تو که میخوابی شاید زمان هم محسور این معصومیت میشود و می ایستد

می ایستد و چشمان زیبای و را تماشا میکند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)