کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

لواشک خوردن کوروش - 17شهریورماه 92

1392/6/17 22:13
نویسنده : مامانی
467 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم ، خوشکلم

این روزها حسابی عاشقتم و دیگه حتی دوست ندارم یک لحظه تنهات بذارم و سعی میکنم کارهای خانه را موقع خوابیدنت انجام بدم و موقع بیدار بودنت فقط با شما باشم و باهات بازی کنم ، موزیک برات بذارم ، برات کتاب بخونم و خلاصه هر کاری که تو دوست داشته باشی . . .

تو هم دیگه عادت کردی و حاضر نیستی من غیر از اینکارها کار دیگه ای انجام بدم و وقتی هم میخوام برم تو آشپزخانه میایی و لباسم را میگیری و همش میگی مامان ماما . . . الهی قربون صدای خوشکلت برم عروسکم .

چند روز پیش لواشک درست کردم و دیشب وقتی برای خودم و بابایی آوردم شما هم یک تکه بزرگی را برداشتی منم به خیال اینکه چون ترش هست و نمیتوانی بخوری از دستت نگرفتم . . . ولی در کمال تعجب دیدیم شما اون تکه را با تمام لذت خوردی و دنبال بقیه اش میگردی و جالب اینکه حتی به خاطر ترشی اش خم به ابرو نیاوردی و  فهمیدم طبع ترشی دوست داره            

 قربون اون ژست لواشک خوردنت برم موش مامانی . ماچلبخندخنثی

                تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)