کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

آخرین روزهای بارداری - آبان 1391

1391/8/18 13:33
نویسنده : مامانی
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشكل ماماني

عزيز دلم امروز 15 آبان ماه هست فكرش را نميكردم موفق بشم كهتا قبل از زايمان سري به وبلاگت بزنم ولي خدا را شكر موقعيتي پيش آمد تا بتونم بيامو آخرين مطالب در روزهاي آخر بارداري را برات بنويسم .

عزيزماماني خوشكلم امروز آخرين وقتي هست كه دكتر به ماماني داده ولي هنوز هيچ حالتي از بدنيا اومدنت در من وجود نداره و من هم كماكان منتظرم عزيزم ، همه هر روز به ماماني و بابايي تماس مي گيرند و جوياي احوال شما ميشوند .

ماماني قربونت برم حسابي مواظب خودت باش دوستت دارم و دوست دارم حسابي سالم و سلامت باشي، اميدوارم تا چند ساعت ديگه زودتر بدنيا بيايي خوشكلم ، بابايي كه هروز ميپرسه مامانيبه نظرت ني ني ما چه شكلي هستشكل كي شده و خلاصه ماماني همكلي ميخنده و ميدونم كه اونم هم حسابي استرس داره عزيزم و منتظرته تا تو زودتر به زندگي ما رنگ و صفاي ديگري ببخشي عزيزم.

من و بابايي حسابي منتظرتيم و عاشقتيم .

تا روزي كه تو در آغوش ما باشي خداحافظ عروسكم و مي بوسمت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)