کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

ورود به 9 ماهگي - مهر 1391

1391/7/10 16:32
نویسنده : مامانی
283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسكم

اون هفته رفتم دكترتا صداي قلب زيبايت را دوباره بشنوم البته خانم دكتر بهم گفت كه خيلي شيطوني و نميتونه به آسوني صداي قلبت را پيدا كنه كه بعد از چند دقيقه گشتن روي شكم ماماني بالاخره صداي قلبت را پيدا كرد و شنيدم . بعد كه رفتم براي سونو فكر ميكرد كه شما دختر هستيد و حدود 20 دقيقه هركاري مي كرد شما پاهات را باز نمي كردي و بهم گفتش كه نميتونه جنسيت شما را حدس بزنه ولي آخرش ديد مادرجون هم همراهمون هست و كلي چشم به مانيتور دوخته دوباره سعي كرد و گفتش كه شما پسرهستي و منم كه توي دلم قند آب شد ، در ضمن خانم دكتر بهم گفت كه وزن شما 2800 گرم هست كه بازم ماماني عشق كرد آخه دوست دارم خيلي كوچولو و ظريف باشي بهرحال همين كه خدا را هزار مرتبه شكر سالمي برام كافي هست .

دوستت دارم و عاشقتم (ماماني )

سه شنبه 11/7/91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)