کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

دیدن بعضی وسایل نی نی - مرداد 1391

1391/5/14 16:29
نویسنده : مامانی
290 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی تپلم

دیروز رفتیم با بابایی خانه مادرجون ، مادرجون وسایل بزرگی را که برات خریده بودند مثل ( تخت پارک ـ کریر ـ روروک ـ صندلی غذا ـ صندلی ماشین ـ گالسکه ـ کیف ـ آغوشی ) و اسباب بازی ها را آوردند و بابایی و دایی صادق و پدرجون کلی داشتند باز و بسته اش می کردند و داخل کارتون می گذاشتند منم خیلی ذوق وسایلت کرده بودم عزیز دلم . تو هم مثل یه نبض کوچولو بودی خوشکلم دوستت دارم مامانی واقعا عاشقتم .

 

عاقبت در یک شب از شب های دور

کودک من پا به دنیا می نهد

آن زمان بر من خدای مهربان

نام شور انگیز مادر می نهد

بینمش روزی که طفلم همچو گل

در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پاک یاس ها

در مشام جان من پیچیده است

پیکرش را می فشارم در برم

گویمش چشمان خود را باز کن

همچو عشق پاک من جاوید باش

در کنارم زندگی آغاز کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)