کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

ورود به 6 ماهگی - مرداد 1391

1391/5/16 5:27
نویسنده : مامانی
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

عزیزم به شش ماهگی خوش آمدی ، سالم و قوی و زنده باشی .

خوبی مامان خیلی وقته که نشده بیام و سری به وبلاگت بزنم ولی همش که توی زندگی وبلاگ نیست خودت هستی که توی وجود من هست و من و تو هم باهم هستیم .

عروسکم 2 هفته دکتر به مامانی مرخصی داده بود چون خیلی مامانی خسته شده بود و پاهام هم حسابی ورم داشتند ولی الان خدا را شکر بهترم .

خوشکلم این روزها تکان خوردنت زیادتر شده و من هم عشق میکنم دوستت دارم مامانی . دختر عمه ستاره هم که بدنیا اومده خیلی مامانی ماشااله نازهست و آدم دلش میخوره بخورتش ، البته سینا هم که شیرینیهاش از قبل بوده ودست کمی از اون نداره .کاشکی زودتر زودترهم بدنیا بیایی و مامان هم تو رو یه لقمت کنه عزیزم .

هفته گذشته با بابایی رفتیم و کلی در جاهای مختلف کمد برات دیدیم که البته بابایی هنوز نمیدونه که میخواد برای پسر گلش کمد بسازه یا سفارش خریدبدهد البتهانشاله این هفته مشخص میشود .

دیشب با دایی صادق و مادرجون رفتیم یک سری وسایل حمام و رخت آویز و وسایل پلاستیکی برات گرفتیم که خیلی خوشکل هستند ولی یادم رفت که عکسش را بگیرم و برات در وبلاگ بذارم در اولین فرصت عکسات را میذارم .

دوستت دارم مامانی و عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)