کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

شروع نوشتن خاطرات عروسک کوچولوی من - اسفند 1390

1390/12/19 6:39
نویسنده : مامانی
344 بازدید
اشتراک گذاری

بهشت زندگیم دوستت دارم

سلام عروسک مامان ، سلام نفسم

 ازموقعی که تصمیم گرفتم که عضو این وبلاگ بشم خیلی حرفها داشتم که بزنم ولی الان نمیدونم واقعا ازکجا باید شروع کنم . . .

خوب از اینجا شروع می کنم که تو نی نی من الان تقریبا ١ ماهه که وارد زندگی ما شدی یعنی توی شکم من هستی بخاطر همین تصمیم گرفتم که خاطرات بارداری و بدنیا آمدنت را تا آنجا که خدا بخواهد برات ثبت کنم تا خاطرات قشنگت را فراموش نکنم ، خیلی خیلی دوستت دارم و هرروز و هر لحظه دلم میخواد زودتر بدنیا بیایی تا اون صورت ماهت را ببینم . برام فرقی نداره که دختر باشی یا پسر فقط و فقط دوست دارم سالم باشی عزیزم .

 

برایت آرزو دارم که نور نازک قلبت ، به تاریکی نیامیزد

که چشمانت به زیبایی ببیند زندگی ها را

چو باران آبی و زیبا ، بباری شادمانه روی گرد و غم ،

به دور از دل گرفتن ها

برایت آرزو دارم به تنهایی نیالاد خدا این قلب پاکت را

و همواره به دستانت بیاموزد چراغ راه خوشبختی

بدانی آن چه را اینک نمیدانی

برایت آرزو دارم سعادت را ، طراوت را

بهشت ، بهترین را بهترین را

عزیز روزهای من خدا را میدهم سوگند

که در قلبم برای تو خدا را آرزو دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)