کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

جشن تولد 3 سالگی کوروش ـ مهر 94

1394/8/18 16:27
نویسنده : مامانی
669 بازدید
اشتراک گذاری

پسرپاییزی من ، عشق من ، نفس من ، تمام هستی من

تولد سه سالگیت مبارک 

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی تو

دنیا فهمید که تو انگار نیمه ی گمشدمی تو

زندگی خیلی خوبه چون که خدا تو رو داده

روز تولدم برام فرشتشو فرستاده 

خدا مهربونی کرد و تو رو سپرد دست خودم

دستتو گرفتمو فهمیدم عاشقت شدم 

آورده دنیا یه دونه اون یدونه پیش منه

خدا فرشته هاشو که نمیسپاره دست همه

تو نمیومدی پیشم من عاشق کی میشدم

به خاطر اومدنت تا جون دارم مدیون توام

خوب امسال حسابی خوش بحال کوروش جان بود

چون دوسری تولد قبل از تاریخ تولدش داشت ( به علت مصادف شدن تاریخ تولد با ماه محرم ) با تم دایناسور کیک و در روز تولدت هم یه کیک درست کردم مثل آقای خان (لبو لبو ) که دوست داری 

عزیزم 120 ساله بشی انشاله 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)