کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

ادامه گشت و گذا ردر فرودین 94

1394/1/23 8:39
نویسنده : مامانی
1,806 بازدید
اشتراک گذاری

سعدی 

دلم میخواهد کوروش جونم ،بوسه بارونت کنم

 تمام و عشق و هستیمو ،نثار اون جونت کنم

 دلم میخواهد که هر نفس ،جونمو قربونت کنم

 ماه و ستاره ها رو باز، فدای چشمونت کنم

 دلم میخواهد که خنده هات،قلبمو از جا بکنه

 بهت بگم عاشقتم دوست دارم یه عالمه

 دلم میخواهد نگاهتو ،تو خاطرم قاب بکنم

 چشمی که بد خواهته ،به خاطرت چال بکنم

 دوست دارم بهت بگم......

کوروش جونم  عاشقتم عزیز من

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان امیر عطا
26 فروردین 94 19:44
نازنینم.... شاد باشی همیشه الهییی.
ĸoѕαr
28 فروردین 94 12:07
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان زهره
7 اردیبهشت 94 9:17
سلام کوروش جونم عکس هات فوق العاده شده واون صورت ماهت زیبایش رو چند برابر کرده امیدوارم همیشه دنیا به روت بخنده خوشگلم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله از محبتتون دوستتون دارم آریا جون را هم ببوسید