کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

2سال و یکماهگی کوروشم ـ آذرماه 93

1393/10/1 9:49
نویسنده : مامانی
464 بازدید
اشتراک گذاری

صاحب چشمانی که آرامش قلب من و صدایش دلنشین ترین ترانه من است

از بودنت برایم عادتی ساختی ! چه خوب شد به دنیا اومدی 

و چه خوب ترشد دنیای من شدی.

اندر احوالات این ماه 

خواندن شعرهای کوتاه ،ناقص  و خوشمزه که آخرش هم خودش کلی میخنده . . .  مثل :یه توپ دارم قلقلی ـ بارون میاد نم نم ـ ما گلیم ما سنبلیم کلمات متفاوت ، عاشق دیدن فواره های آب هستی ، دایره کلماتت وسیع تر شده ، کلیه اعضای بدن را میشناسی ، از یک تا 10 را میگی ( کمی جابجا ) بعضی اشکال هندسی و رنگها را میدانی .

این هدیه این ماهت که کلی از صبح برام مینوازی حتی موقعی که میخواهیم برویم بیرون . . .

اینم اولین دست سازت بود که کلی ذوقش را کردی و البته هزاربار من و بابایی

رفتن به مهدکودک عسلم که فدای چشمان مهربانش بشم 

مهمترین حرفی که میزنی مامان ، مامان دوتا دستت را میذاری روی گوشهات و میگی خردوش خردوش (خرگوش )چشمات هم به سمت گوشه نگاه میکنن .

اینم پفک نمکی من

عکسایی که خودت از خردوش گرفتی 

میدونی فرق تو پسرگلم با روز چیه ؟؟؟؟؟

روز 30تاش بایدجمع بشه تا ماه بشه اما تو همین جوری ماهی !

پسندها (2)

نظرات (2)

❈ کوثر❈
11 دی 93 8:02
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان فهیمه
13 دی 93 16:21
گیتارت مبارک باشه خاله جون.خوشتیپم کردی و داری میری مهد کودک