کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

جشن تولد 2سالگی کوروش ـ 2 آبان 93

1393/8/10 17:11
نویسنده : مامانی
368 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تو جشن تولد تموم خوبی هاست

پسرگلم ، نفسم ، عشقم تولدت مبارک

خدا را شکر که جشن تولد 2سالگیت را هم برگزار کردیم ( البته چند روز زودتر به خاطر ایام محرم ) و تو چنان خوشحال و شاد بودی که من از دیدن صورت مثل ماهت به وجد میمومدم و همه جا را هم با خنده های دلنشینت پر از شادی کرده بودی واقعا تولدت مبارک عروسک کوچولوی مامان 

خوش آمدی به دنیای من و بابا دوستت داریم 

تولد کوروش با تم هواپیما ( خلبان کوچولو )

حالا که 2ساله شدم

خوشکل و تنناز شدم

از نوزادی رد شدم

برای خودم مرد شدم

دارم یه جشن میگیرم

همه رو اونجا ببینم

هواپیمامو ببینید

همگی داخل بشینید

به امید خداجون

یک پرواز رویایی

با خلبان کوروش نازنازی

میز تنقلات و بیسکویت های دست ساز مامانی  

 

بگو هزار ماشااله 

پسندها (6)

نظرات (8)

مــــــامـــــانی
11 آبان 93 10:44
با سلام دوست عزيز نی نی باحالی داريد انشاالله زير سايه پدر و مادر بزرگ شود اميدوارم فرزند شما باعث افتخار شما و جامعه قرار گيرد به اميد ديدار دوباره بازم بهتون سر می زنم هزار ماشاالله مامان مهديا
مامانی
پاسخ
مرسی ممنونم عزیزم انشااله تولد مهدیا جون
دنیا
17 آبان 93 15:01
سلام عزیزم. یادش بخیر یه وقتایی بهمون سر میزدین.یادش بخیر...
مامانی
پاسخ
خاله جونم میام قول میدم
مامانی هیما
18 آبان 93 13:45
تووووووووووووولدددددددددددددددت مبارک گل پسر ان شااله هزار ساله شی عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربانم
آزاده (مامان رایان کوچولو)
19 آبان 93 23:26
تولدت مبارک گل پسر.ایشالله 120 ساله بشی ریز سایه مامان و بابای مهربونت عزیزمو
مامانی
پاسخ
مرسی خاله آزاده جونم انشااله تولد رایان کوچولو
مادر بزرگ
22 آبان 93 14:22
نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان و صدایت آرام تر از نسیم بهار . . . تولد آسمانیت مبارک سلام خوشحال میشم به ما هم سر بزنید ممنونم که آمدید و بهمون سرزدید بازم منتظر حضور پرمهرتون هستم
مامان امیرعطا
2 آذر 93 15:54
سلاااااااااااااااااام عزیزم. مبارکه تولدت کوروش جون. مامانی دستتون درد نکنه چه تولد خوشگلی ..چه تم جالبی.... چه خلبان ناز و باکلاسی شده کوروش جون. بووووووووس. ایشالله دومادیش.
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم ، انشااله تولد امیرعطا جان
مامان فهیمه
23 آذر 93 16:15
تولدت مبارک به به چه تولد خوشکلی ایشالا 120ساله شی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله فهمیه جونم علی کوچولو را هم ببوسید بازم بیایید خوشحال میشم
مامان شراره(راحله عباسی)
24 اسفند 93 1:30
هزارماشالله چه تولد قشنگی تولدت مبارک عزیزم با این همه تاخر ببخشید
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم دلم براتون تنگ شده بود