کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

21 مین ماهگرد کوروش ـ مرداد 93

1393/5/25 10:33
نویسنده : مامانی
348 بازدید
اشتراک گذاری

21 مین ماهگرد کوروش کوچولوی من

مبـــــــــــــارک

یک ماه خیلی شیرین دیگه با عسلم خاطره شد

 پارک بازی (آرک بازی ) و توپ بازی و غذا دادن به پرنده های پارک

اینجا هم خسته بودی میخواستم بهت آب بدم گفتی اوغ اوغ (دوغ )

این روزها حسابی بابایی شدی و تا هرکاری میخواهی بکنی میگی آبایی (بابای ) و براش ناز میکنی و البته بابایی هم خوب بلده چگونه لوست کنه و اگر هم ساعتها براش حرف بزنی و بازی کنی خم به ابرو نیاره در ضمن این ماه که بابایی مشغول درست کردن دکوراسیون چوبی اتاقت بود کلی با نظارت بابا دست به دریل و بقیه وسایل کاری بابا زدی و مدام خاموش و روشن میکردی و تا میگفت کوروش میرفتی براش میخ و پیچ میاوردی . . .

بازشدن سریک کارتن یا کمد در موقع حضور کوروش

ماشین بازی توی پیاده رو

یه روز عصر خانه پدرجون که دیدم صدات نمیاد ، رفتم توی حیاط دیدم دایی محمدرضا توی حیاط دیگ از توی انباری برات آب کرده و شما هم داری حساب خوش میگذرونی . . .

به مناسبت یکسال و نه ماهگیت

خدا را شکر که پیشرفت های خوبی داری و حسابی داری ماشااله بزرگتر میشوی این روزها واضح تر صحبت میکنی مثلا :

دایی صادق : آیی دادق

پارک ، سرسره و تاب :  آرک و شوشوره ، آب تاب

سلام :  الام

تخم مرغ اوخم اوغ

فیل نیل

گربه :  مووووووووووو ـ یا اوبه

سگ :  هاپ

میمون :  مَیمون

جای کلیه اعضای بدنت را میتوانی نشان بدی

اسم خیلی از حیوانات و صدای اونها را بلدی

این روزها اکثر در طرح آموزش از پوشک گرفتن هستی و وقتی هم میخوام پوشکت کنم ناراحت میشوی و مجبورم کلی سرگرمت کنم

کلیه حرفامون را متوجه میشوی و هر طوری باشه حرفت را بهمون میفهمانی

از همه مهمتر هنوز هم عاشق کتاب خواندن هستی و حتما در روز چند تا کتاب دستت هست که داری برگ میزنی

از لحظه ای که آمدی زندگی طعم دیگری دارد

خستگیم با چشمان و خنده تو به یکباره کنار میرود

زندگی یعنی همین امروز همین حالا با تو بودن

زندگی یعنی اینکه اینقدر ببوسمت تا تو اخم کنی

زندگی یعنی بگی آماژون (مامان ژون ) و من بخورمت

تمام زندگی با غمها و شادیهایش با توبه شادی تبدیل میشود

تو هستی و من عاشق نفسم

خدایا هزاران بار متشکرم

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان فهیمه
5 شهریور 93 1:26
سلام همشهریه عزیز باعث افتخار که شما رو لینک کنم ماشالا به آقا کوروش خوشگل و شیطون
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون
دنیا
5 شهریور 93 12:28
ey joonam cheghad naz shodi nafasam khoda hefzet kone
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونم که اومدید بازم بیا منتظرتم
دنیا
5 شهریور 93 15:33
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان شراره(راحله عباسی)
9 شهریور 93 18:25
سلام عزیزم هزار ماشاالله ناز پسریه واسه خودش ممنون که پیشمون اومدید لینک تون کردم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون دوباره هم بیایید خوشحال میشم