کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

20 مین ماهگرد زندگی من ـ تیر 93

1393/4/27 11:44
نویسنده : مامانی
531 بازدید
اشتراک گذاری

  20 مین ماهگردت مبارک

لحظه به لحظه زندگی من

قربون لوس شدنت برم 

قربون فکر کردنت نفسم

 

فدای الله کردنت ( ابر به قول کوروش )

 سوغاتی بابا برای کوروش و مشغول شدنش حسابی با پنکه  

 وقتی هم میخواهیم برویم بیرون میگی اَده اَده و زود میروی از کشو کفشات را میاری!!!!!!!

پسرم این روزها وقتی صبح از خواب بلند میشوی تند تند میدوی و می آیی بغل من و خودت را میچسبانی بهم و حسابی لوس میشوی منم که دیگه نگو فقط مونده بخورمت از بس که میبوسمت ، بعدش هم اشاره به یخچال و در بازشدنش و دستت را به سمت تخم مرغ ها میبری و میگی ماما به به ( یعنی صبحانه نیمرو ) .

بعد موقع بازی هم اول از همه صدای اسبت را درمی آوری و تصمیم میگیری چه بازی بکنی . . . خودت حولت را میاری و میگی آما ( مامان ) حموم . . .

بعدش هم وقتی هم تلفن زنگ بزنه دستت را دراز میکنی که گوشی را بدیم دستت اگر پشت خط صدای آشنا باشه زود میگی الام (یعنی سلام ) و تند تند هرچی کلمه بلدی میگی ...

کلماتی که توی این ماه میگی واضح تر هستند و معمولا بقیه هم متوجه میشوند .

از جمله کارهای مورد علاقه ات اینه که جعبه وسایل نقاشی را بیاری وی همه ماژیکها ، مداد رنگی و مداد شمعی ها و دیگر وسایل را از توی جعبه هاشون دربیاری و حسابی قاطی کنی و 10 تایی  از اونها را انتخاب کنی و بگیری توی دستت ، یا با غلطت رنگ بکشی و هر وقت هم موزیکی پخش بشه زود به بابایی میگی اف اف ـ  بک بک ( یعنی دف و تنبک ) بابایی هم که حسابی شما را لوس کرده زبان باز نکرده همه چیز را برات میاره عزیز دلم .

اکثر بعدازظهرها هم میرویم پارک محله که شما هم همش میگی آرک آرک ( یعنی پارک ) و در بدو ورود هم میپری و خودت سوار تکان دهنده ها میشوی بعدش میروی به سمت سرسره ها . . .

اینهم هدیه های من و بابایی بابت 20 مین ماهگردت عزیزم مبارکت باشه نفسم .

خدایا نگهدارش باش

پسندها (5)

نظرات (3)

دنیا
27 تیر 93 12:04
ماشالله به تو کوچولوی خوشگل خدا حفظت کنه خیلی نازی.به منم یه سر بزنین خوشحال میشم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله بهمون سربزنید خوشحال میشیم
نیلوفر
27 تیر 93 12:42
فروش عروسک های دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
دنیا
27 تیر 93 14:49
مامان کوروش جون خیلی خوشحال شدم سر زدین.لینکتون میکنم و از این که لینکمون کردین هم مچکرم.از این به بعد زود به زود به ما سر بزنید لطفا