کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

پسرم در 19 ماهگی

1393/4/6 4:19
نویسنده : مامانی
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من . . .

پسرم این روزها خیلی لحظات شیرینی هست و دلم نمیخواهد اصلا بگذرد این روزها معنی مادر بودن را به تمام و کمال احساس میکنم و عاشق تک تک ثانیه هاش هستم .

این روزها که مدام میگی آماژون ( مادرجون ) و دستات را دور گردنم حلقه میکنی و من را میبوسی و چه احساس زیبا و خوبی بهم دست میده احساس به اوج رسیدن با تو عروسکم .

این روزها که عاشق صدای هواپیما هستی و تا صدای هواپیما را میشنوی بالا را نگاه میکنی و میگی هم ما (هواپیما ) و لبخند میزنی انگار که سالهاست خلبان بودی  .  . .

این روزها که برام تعریف میکنی و کلی صدا ازخودت درمیاری و اوه اوه میکنی و منم وانمود میکنم که متوجه شدم بعد تو میخندی ، نمیدانم به متوجه نشدن من میخندی یا خوشحالی از اینکه منظورت را به من رساندی و منم میخندم و میبوسمت .

این روزها که هرجای خانه بخواهی بروی انگشت من را میگیری و دوست داری من باهات راه بروم ، یادم هست وقتی برای اولین بار میخواستی قدم برداری میگفتم مامان من اینجام نترس بیا بیا تو میخندیدی .

این روزها عاشق این خندیدن های بلندت هستم عمر دوباره من ، امیدوارم همیشه بخندی مادر و  غم بر چهره زیبایت هرگز نشیند .

این روزها که میروی سرت را میگذاری روی پای یا بهش تکیه میدهی ، بابایی میگی آبا ژون ( بابا جون ) بابات هم عشق میکنه و میگه من عاشق اینکارش هستم الان متوجه میشم که کوروش واقعا در زندگی به من تکیه میکنه و معنی پدر شدن را میفهمم . . .

این روزها که تا صدای الله اکبر را میشنوی خودت باهاش میخوانی ابر ابر ابر و صدات را میکشی و زود سجاده میاوری و دراز روی شکم میخوابی و من دلم میخواهد اون لحظه قورتت بدم و از بس میچلونمت بهم اخم میکنی قربون اون اخم کردنت برم که بعدش لبخند زورکی میزنی .

خلاصه این روزها که هرکسی که برای اولین بار هم تو را ببینه عاشقت میشه از بس که بهش میخندی و خودت را براش لوس میکنی و . . .

این روزها که با وجود تو تمام غمهایم بکلی از زندگیم رفتن و خیلی خدا را شاکرم .

این روزها که تا چشمان قشنگت را بازمیکنی لبخند میزنی و میگی ماما می می می .

این روزها که با وجود تو احساس میکنم به خدا هم نزدیکتر شدم و احساس سبکی میکنم .

خدایا هزاران بار متشکرم از این که دوباره من را  متولد کردی ، از اینکه من معنی مادرشدن و  عشق فرزند  را تجربه کردم ، از اینکه فرزند صالح به من عطا کردی، از اینکه . . . 

متشکرم خدایا 

خودت نگهدارش باش

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی
28 تیر 93 15:47
سلام عزیزم بااجازه لینکتون کردم پسرشماهم هزار ماشااله خوشگله ............
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون رها هم ماشااله عروسکه بازم بیایید منتظرتون هستم