کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

زندگی یعنی . . . اردیبهشت 93

1393/2/18 9:55
نویسنده : مامانی
356 بازدید
اشتراک گذاری

فــقـط “تــو” از لـب مـن شعـر میشوی !…
هــرکسـی لایق غـزل عـاشقـانه نیسـت !…

سلام نفسم ، عروسکم

داشتم به این فکر میکردم که زندگی چقدر پیچیده ولی ساده است

زندگی در کنار تو برای ما یه زندگی دوباره است .

زندگی یعنی اینکه تو بیایی و من و بدون دلیل ببوسی .

زندگی یعنی ، وقتی که دراز می کشم می یایی و روی دستای من میخوابی .

زندگی یعنی ،یهو چشمام رو باز میکنم می بینم که تو بغلم مثل فرشته ها خوابت برده .

زندگی یعنی اینکه می شینی پای تلویزیون و کارتون نگاه میکنی و موقع اذان باصدای بلند همش میگی ابر ابر و منم مشتاقانه به تو نگاه میکنم .

زندگی یعنی تو وقتی که تو خونه بدو بدو میکنی .

زندگی یعنی ، وقتی یه آهنگ شاد پخش میشه سریع می یای ودستم رو میکشی که بیا آآ...ره و کلی میرقصی .

زندگی یعنی ، وقتی که کتاب قصه را با صدای نامفهوم برای من میخونی .

زندگی یعنی ، وقتی که قاشق قاشق غذا رو می گذارم تو دهنت تا بخوری و من لذت ببرم .

زندگی یعنی ، وقتی که من آماده میشم برم جایی و تو کلاهت را برداری و دنبالم بیایی .

زندگی یعنی تو عشق تو وجود تو خنده های تو بازیهای تو شیرین زبونیهای تو و خیلی خیلی چیزهای دیگه که واقعا نمی تونم بنویسم .

زندگی یعنی من، زندگی یعنی تو، زندگی یعنی ما، و یکی گشتن با همه ی آنچه که هست، مثل دریا با رود، مثل آتش با دود، و خدا را دیدن، واز او پرسیدن، راز این عشق که میسوزاند، همه ی هستی ما را هر دم..

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان عرفان
23 اردیبهشت 93 9:08
سلام عزيزم عيدتون مبارك. براي پسرمون اسپند دود كن