کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

سفرنامه عید 1393

1393/1/22 16:42
نویسنده : مامانی
361 بازدید
اشتراک گذاری

ســفرنامه به جنوب ایران

عید 1393

سلام عزیز دلم ، بالاخره در ایام عید با کمی تاخیر چمدان ها را بستیم و رفتیم به طرف جنوب . . . 

سفر خیلی خوبی بود و خوش گذشت تو هم که همش میگفتی آب ، دردر ( یعنی دریا ) و کلی هم توی ساحل آب بازی کردی

 وقتی هم سوارقایق میشدی اصلا  نمی ترسیدی و همه جا را با دقت نگاه میکردی


صبح از خواب بلندمیشدی میرفتی توی پارک بازی میکردی می آمدی صبحانه میخوردی ، میخوابیدی و ظهر بیدار میشدی و  همین روال و عصر هم بازی در دریا . . .  وقتی برگشته بودیم صبح که بیدارشدی دنبال پارک میگشتی و میگفتی (پاک ، پاک ، تاب تاب ) که کلی ازت خندیدم .

اینم شما در آخرین روزهای سفرکه حسابی پوستت سوخته و یه رنگ دیگه شدی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان عرفان
22 فروردین 93 9:12
سلام عزیزم صبح جمعه شما و قشنگترین نفس دنیا بخیر باشه. ممنونم که بهم سر زدین. تشکر میکنم که پیشنهاد تبادل لینک دادین. با افتخار شما رو لینک میکنم.
مامان امیرعطا
22 فروردین 93 23:29
سفرتون بی خطر. عزیزم همیشه به گردش و شادی. چرا میگین رمز ندادم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم 3 بار با نظر خصوصی براتون رمزو فرستادم.
مامی سارا
23 فروردین 93 8:44
مامانی امیدوارم همیشه به خوبی خوشی با هم به سفر باشین
مامان امیرعطا
23 فروردین 93 17:08
عزیزم رمز اومد؟؟؟ با نظر قبلی براتون فرستاده بودم؟؟مرسی دیدم
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 14:32
سال نو مبارک................ سفر خوش گذشت.... ایشالا همیشه خوش باشین.. چه عینک بهت میاد عسیسم دریا خوش گذشت خاله........ ماشالا چه بزرگ شدی