کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

15 مین ماهگرد - 22 بهمن 1392

1392/11/22 18:22
نویسنده : مامانی
336 بازدید
اشتراک گذاری

١٥مین ماهگردت مبـــارک عشقم ، نفسم 

                                                         

دوستت دارم
دلم میگیره بی تــــو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو
بی صدا…
عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه
هرجا تو هر نفس دل واسه تــــو

میزنه.
کی غیر تــــو عزیزم همه حرفام و میدونه؟!
اشکام و کی میفهمه غم ِ چشمام و می خونه
عشقت کار خدا بود که تــــورو به دلم داده
دنیا من و فهمیده مهرت به دلم افتاده .

اینم هدیه های مامانی و بابایی

چشای من پُر خواهش ِ نگاه تــــو یه نوازش ِ
برای این دلِ دیوونه
دلم برات پَر می کشه صدات واسم آرامش
نگات واسه نم بارونه
دوست دارم
دلم میگیره بی تــــو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو
بی صدا…
عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه
هرجا تو هر نفس دل واسه تــــو
میزنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)