کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

عصرجمعه بهمن ماه 92

1392/11/15 1:20
نویسنده : مامانی
366 بازدید
اشتراک گذاری

بازی و شادی در عصر جمعه

 

جمعه عصر قرارگذاشتیم بریم پارک که تو هم شنیدی و رفتی زود کلاه و کاپشنت را آوردی ، بگذریم از اینکه وقتی میخواهیم ببریمت بیرون چقدر معطل پوشیدن لباست میشیم و تو هم همش فرار میکنی اما حالا دیگه نشستی تا لباسات را تنت کنم و ثانیه یکبار میگفتی پاک پاک یعنی بریم پارک . . . بعد از پارک هم رفتیم خانه پدرجون و که تو با دایی صادق همش بازی کردی و مشغول بررسی گوشی موبایل دایی بودی 

اینجا هم برای خودت دوست پیدا کرده بودی

عشق دایی و خواهرزاده 

    زندگی با تو چه زیباست عشق من 

   لحظه هام با تو چه ناب جان من  

بهترین روزای عمرم با توئه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیرحسین
14 بهمن 92 18:56
مامانی
پاسخ
سلام ببخشیدمن متوجه نشدم که لینک نشدید الان شما را لینک کردم
مامان امیرعطا
15 بهمن 92 1:20
عزیزم ما لینکتون کردیم. منتظر حضور 2 بارتون تو وبلاگمون هستیم.
مامان امیرحسین
15 بهمن 92 11:53
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم امیدوارم دوستان خوبی باشیم
مامان نیما نامدار
16 بهمن 92 11:26
ماشاالله به این گل پسر. با افتخار لینک شدید
مامان آیاتای
16 بهمن 92 12:12
واااااای چه پسل خوشتیپی ماااااشاله عزیزم من لینکتون کردم
مامان بردیا شیطون
18 بهمن 92 0:02
ماشالا....... ایشالا همیشه خوش باشین......
آزاده
18 بهمن 92 22:33
عزیز دلم خدا حفظت کنه وروجک دوست داشتنی مامانی با کمال میل لینک شدین خوشحالم از آشناییتون
مامان جون محمدامین
19 بهمن 92 17:36
سلام مامان کوروش.چه گل پسری ماشاالله خدا حفظش کنه .من شمارو لینک کردم واسم کوروش جون رو گذاشتم کنار اسم دوست های محمدامین.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم منم اسم وبلاگتون را لینک کردم