کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

تقدیم به پسرم - مرداد 1392

1392/5/11 13:08
نویسنده : مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به صاحب چشمانی که آرامش قلب من است

و صدایش دلنشین ترین ترانه من است.

از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم

چه خوب شد که به دنیا آمدی

و چه خوب تر شد که دنیای من شدی

همیشه بدان که تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم...

پسرم وقتی صدای خنده های تو در قلب این خانه می پیچد

از بودنت خدای را هزاران مرتبه شکر میکنم ،

وقتی با تمام وجودت میگویی ماما ،

جانم را زیر قدمهای کوچکت پهن میکنم

و با تمام وجودم میگویم جانم عزیزم ،

وقتی آن دستان کوچک صورت من را نوازش میکند

من از خود بیخود میشوم و در آسمانها سیرمیکنم .

دوستت دارم از زمانی که نبودی تا ابد ،

از ازل تا قیامت ، حتی تا زمانی که من نباشم

بازهم بدان دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)