کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

کارهای 8 مین ماهگرد - 29 تیر 92

1392/4/30 11:07
نویسنده : مامانی
349 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم بازم تولد 8 ماهگیت مبارک 120 ساله بشی انشااله

کارهای 8 مین ماهگردت

این روزها همش پشت سرهم میگی بابا ، به به ، مامان ، با. . . با و خلاصه از شنیدن صدات کلی ذوقت میکنم و حسابی میچلونمت قربونت برم .

تازگی ها هم وقتی هرچیزی میخوری مخصوصا میوه که عاشقشی ، میای و بزور میخوای بکنی تو دهان من و بابایی و به اصطلاح خودت داری تعارفمون میکنی ، ما هم یعنی داریم میخوریم و ازت تشکر میکنیم تا دست از سرمون برداری وگرنه امکان داره همین جوری بخوای به ما تعارف کنی قربون برم که مهربون و دست دلوازی پسرم .

وقتی آب می خوای میگی : مامان آبه به

منم بهت آب میدم ، وشما هم بعد از خوردن بلافاصله دستت میرود توی لیوان .

وقتی میخوام برم تو آشپزخانه مثل یه جت گاگله میکنی و میای تو آشپزخانه و مانور ایستادن میدی و میخوای ببینی من میخوام چکار کنم منم مجبور میشم خیلی موقعها بغلت کنم و با شما آشپزی کنم البته گلدانهای توی آشپزخانه حین کارکردن از دست شما در امان نیستند و میخواهی همه چیز را تست کنی موش من .

از همه اینها که بگذریم تو عاشق آب بازی هستی و هروقت صدای درحمام میشنوی و می بینی حتی کسی از جلوی حمام رد بشه تو مثل گلوله خودت را میرسانی پشت درحمام و میخوای بری داخل ، حتی یه روز هم سه بار حمام کردی و مجبور شدیم مدام ببریمت حمام تا بلکه راضی باشی ولی هردفعه انگار نه انگار که چند دقیقه پیش داشتی آب بازی می کردی .

اگر هم که بخواهیم جاروبرقی بکشیم نمی دانم این چه حسی هست که لوله خرطومی جارو رامیگیری و هرجایی بخوام برم و جارو بکشم یعنی منو همراهی می کنی و به خودت مغرور میشوی که انگار جارو را تو داری حمل می کنی و برای من می آوری ، قربون اون غرورت برم که عاشقتم .

 

اینم وقتی که چند روز پیش یه خودکار پیدا کرده بودی و صورتت رانقاشی کرده بودی .

خدایا :

من بي تو دمي قرار نتوانم كرد

احسان تو را شمار نتوانم كرد

گر بر سر من زبان شود هر مویی

یک شکر تو از هزار نتوانم کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)