کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

عیدت مبارک عروسک من - 1392

1392/1/2 10:36
نویسنده : مامانی
326 بازدید
اشتراک گذاری

بهار ، بهاره ، بهار شادی میاره

عزیز دلم ، عمرم چه لحظات خوبی را با هم در این عید سپری کردیم ، واقعا این یکی از بهترین عید تمام سالهای عمرم بوده ، توبودی و من بودم و بابایی و هزاران شادی و هزاران لبخندت ، هزاران بار متشکرم خدایا به خاطر این عیدی زیبایت .

ممنونم که اومدی و خانه ما را غرق شادی کردی .

 ممنونم به خاطر اخلاق و رفتار خوبت با وجودی که سن خیلی خیلی کمه .

ممنونم به خاطر قدم خیلی خوبت که به زندگیمون برکت و نعمت فراوان داده .

ممنونم به خاطر وجودت که تمام غمهای ما را به یکباره  دور کرد .

ممنونم ، به خاطر اینکه تو سرمایه ما شدی ، هستی و خواهی بود .

ممنونم ، به خاطر خودت ، وجودت ، نفست ، عمرت .

                                                

پسرم ، سالم و سرحال و لبانی پراز لبخند داشته باشی

انشااله . . .


عیدت 1392 مبارک باشد

و آن زمان که خدا تو را آفرید به فکر نا امیدی دل من بود

که با دیدن تو توان زندگی پیدا کرد

دوباره رنگ گرفت...

دوباره نفس کشید...

دوباره خندید...

دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)