کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

روز اومدن نی نی - 22 آبان 1391

1391/8/24 16:35
نویسنده : مامانی
294 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم روشنی نور دو چشمان منی دوستت دارم

بهترین هدیه ای از جانب یزدان منی دوستت دارم

پسرم تاج سرم ای تویی مونس تنهایی ما

روح من ، جان من ، شادی دوران منی ، دوستت دارم

پسرم لحظه میلاد تو هرگز نرود از یادم

غنچه نورس من ، باغ و گلستان منی ، دوستت دارم

پسرم تا که تو باشی دو جهان در نظرم فردوس است

عشق دیرین من و نیمه پنهان منی دوستت دارم

 

زیباترین ، قشنگ ترین ، دلچسب ترین و بهترین هدیه ای که خدا به ما داد تو بودی .

سلام پسر گلم بالاخره شما بعد از کلی انتظار در 22 آبان 1391 ساعت 10:45 شب در بیمارستان دنا در شیراز زیرنظر خانم دکتر مهناز پاک نیت در بدنیا آمدی .

عزیزم باوجودی که مامان خیلی دوست داشت زایمان طبیعی داشته باشه ولی شما همکاری نکردید و تا آخرین لحظه اون بالای شکم من خوابیده بودی و دکترهم انتظار بیشتر را با مسئولیت خودم به من داد، منم که کلی ترسیده بودم موافقت به زایمان سزارین گرفتم البته در اتاق عمل همه پرسنل از اینکه ما اون موقع شب برای سزارین رفته بودیم کلی تعجب کردند و کلی سربه سرمامانی گذاشتند ، مامانی هم کلی باهاشون خندید البته بگم با وجودی که این اولین عمل زندگیم بود سعی کردم اصلا استرس نداشته باشم . خدا را شکر شما هم در سلامت و صحت کامل و چشم باز بدنیا آمدی .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)