کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

اولین دیدار بابایی 6 تیر 1391 - هفته 20 نی نی

1391/4/6 23:02
نویسنده : مامانی
332 بازدید
اشتراک گذاری

اولین دیدار بابایی با نی نی

دیروز من و بابایی رفتیم برای سونوگرافی و کارهای مربوط به چک آپ شما . . . البته به وقت سونو نرسیدیم و وقتمون شد بعدازظهر رفتیم پارک و صبحانه خوردیم و با هم حرف زدیم بعدش برگشتیم مطب خانم دکتر که خیلی خانم خوشرویی بودند ، خانم پرستار اومدن و گفتند یه آقایی با خانمش اومدند برای دیدن سونو که قبول نکردند و قرار شد بروند.

بعدش منم گفتم خانم دکتر شوهرم آمده برای دیدن اولین فرزندنش ، لبخندی به من زدند و به خانم پرستار گفتند که صدای بابایی بزند ، بابایی هم نمیدونم استرس داشت یا خیلی خوشحال شده بود وقتی آمد داخل کلاً لبو شده بود و تقریبا داشت بال درمی آورد . کلی هم سوال از خانم دکتر می پرسید و خانم دکتر هم اصلا انگار من حضور نداشتم تمام توضیحات را به آقای بابای داد . . . 

منم میخواستم بگم عزیزم آقای بابا شما با پارتی بازی آمدی داخل اینقدر سوال نپرس و خانم دکتر با آرامش تمای اعضای بدن شما را نشان میدادند فقط اگر شما در شکم من نبودی بهتر بود که ما اتاق را ترک می کردیم .

البته جنسیت تو را که پسر هستی قطعا بهمون گفت ولی من و بابا تصمیم گرفتیم به کسی نگوییم شاید جنسیتت دختر بشود و دیگران فکر کنند ما پسر دوست داشتیم و از این حرفها که خودت بعدا متوجه میشوی . . .

دوستت داریم از طرف مامانی و بابایی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)