کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

درد دل با عروسکم - هفته 13 نی نی اردیبهشت 1391

1391/2/19 8:27
نویسنده : مامانی
330 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم / پسرم

 

 نمیدانم تو چه جنسیتی داری ، نمیدانم . . .

از موقعی که اون برگه آزمایش را به من دادند ، از موقعی که اون برگه که فقط دو تا فلش توش بود را دیدم ، از موقعی که صدای آرام قلبت را شنیدم ، توی وجودم را انتظاری فرا گرفته ، انتظار آمدنت ، دیدنت ، دوریت ، انتظار اینکه بدانم دختری یا پسری . . . مادر انتظار خیلی سخته برای من چند ماه دیگه مونده و همش روزها و ساعتها را میشمارم ، به تو فکر میکنم هنوز نیامدی ولی عاشقتم ، میدانم با صدای خندیدن تو عمر دوباره ای خواهد گرفت ، میدانم که در این جهان هستی چقدر بودنت برایم خوب است ، میدانم که من نیز با تولد تو دوباره متولد خواهم شد و خوشحالم و منتظرتم نفسم ، عروسکم ، منتظر دیدن روی ماهت ، دوستت دارم .

فرزندم به جز حضور تو ،
هیچ چیز این جهان بیکرانه را جدی نگرفته ام،
حتی عشق را.....

فردا به امید خدا میروی تو هفته سیزدهم و انشااله زودتر می آیی تو بغلم موش مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)