کوروش نفسمکوروش نفسم، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

قشنگ ترین نفس دنیا

هفته 10 نی نی ـ فروردین 1391

1392/1/27 15:27
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم تا ابد تا بینهایت

دوستت دارم از زمانی که نبودی و هستی

از زمانی که بودی و میبینمت دوستت دارم

 

سلام عروسک مامان خوبی دیروز رفتم دکتر تا صدای قلبت نازت رابشنوم ، ولی خانم دکتر خیلی دنبال قلب کوچولوت گشت و مامانی منم ترسیدم و نزدیک بود گریه کنم قلب بعدش خانم دکتر که مامانی را دید دلداری داد و گفتش چون تازه قلبش شروع به زدن کرده این عادی هست . وقتی رفتم تو ماشین پیش بابایی گریه کردم بابایی هم اولش ترسید ولی بعد که موضوع را فهمید کلی از مامان خندید . خوب چیکار کنم دیگه خیلی خیلی دوستت دارم عزیز مامان خوب قربونت برم ترسیدم دیگه .گریه

لالا، لالا، گل پونه، گدا اومد در خونه، نونش دادیم بدش اومد، خودش رفت و سگش اومد

لالا، لالا، گلم باشی، تو درمون دلم باشی، بمونی مونسم باشی، بخوابی از سرم واشی


لالا، لالا، گل خشخاش، بابات رفته خدا همراش،لالا، لالا، گل فندق، مامان اومد سر صندوق


لالا، لالا، گل پسته، بابات رفته کمر بسته، لالا، لالا، گل زیره، چرا خوابت نمی گیره؟


که مادر قربونت میره
......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)